fredag 10. februar 2012

Oppdatering

Nå har jeg kommet ganske langt på hytteoppgava, mangler bare beskrivelser av produktene og rommene!

Her er planen over hytta, som dere kanskje ser har ikke jeg begrenset innredingsmulighetene med en TV. Jeg har valgt og sette inn en stor spisestue som et samlingspunkt i hytta.
Her er et hengeskap jeg har designet for stua. Den tenkes utført i resirkulert treverk, og deretter gråbeiset, for å gi den den rustikkestilen. Det er avtagbare spor som man kan ha tallerkner i.



Dette er barstolene jeg designet for kjøkkenet. De tenkes utført i heltre, ubehandlet, furu og bjørk, som ygg og lyngs puffer. De har regulerbar høyde slik at de kan skyves under kjøkkenbenken. 



Det her er ingen låvedør, men sengegavl til det største soverommet. Den tenkes også utført i resirkulert treverk, som er gråbeiset.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar